2012. október 20., szombat

Köszönöm!

Sziasztok! 
Eddig nem írtam semmit hozzátok,csak twitteren és facebookon köszöntem meg mindazt,amivel segítettétek az írást. Köszönöm,hogy olvastátok mind a 77 részt. Köszi mindent,köszi a lájkokat,a dislájkokat,a kritikát,a dicsérő szavakat,az ötleteket,a díjakat és mindent,amit Tőletek kaptam ebben a pár hónapban!:) Sajnálom,hogy be kellett fejeznem a blogot, de egyszerűen nincs időm írni a suli miatt.Már ötleteim se voltak mostanában, gondoltam ez lesz a legegyszerűbb. Talán ha úgy alakul, akkor újra folytatni kezdem Jessica és Niall történetét. Örülök,hogy ennyi embernek tetszett. Hihetetlenül sokan olvastátok (és remélem még fogjátok is) !:) Soha nem gondoltam volna,hogy ennyi ember fogja látogatni az oldalam. Először csak magamnak írtam, aztán rátaláltok, olvasni kezdtétek,tovább adtátok a barátaitoknak és most itt tartok. És aminek nagyon örülök,hogy olyanok is olvasták ezt a több részes kis történetet,akikről nem is gondoltam volna,és iszonyatosan jól esik!!!:) Még egyszer mindent köszönök Nektek!:) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése